Borås

Ja nu blir det en liten uppdatering här. Har varit hos mormor, för de håller på att bygga om lite o hjälpt till. Sen så har jag varit hos pappa. Så det har varit fullt upp. Idag åker vi hem o då följer mormor me oss hem o stannar över helgen.
Igår var iaf jag, pappa o Erik på borås djurpark, egentligen ville jag till High Chaparall men det var jag visst ensam om, o kollade in alla djuren. Vi gick även en stund på stan, men hittade inget speciellt. Men vet ni var det coolaste va? Vi gick in på tropikhuset o där fick man, bara igår, klappa en  orm och även kackelackor! Jag klappade båda o är stolt eftersom jag tycker insekter är äckliga ;)

Några bilder:

Här är de äckliga kakelackorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0