Need For Speed :D

Japp ni läste rätt Need For Speed. Jag o bilspel har aldrig funkat så bra ihop. Jag e nämligen inte så bra på sånna spel eftersom jag aldrig klarar barnorna blir jag sur o slutar spela x) Men för några år sedan vi fick vårat ps2 fick vi även Need For Speed carbon. Jag började spela ett tag o klarade bana efter bana (!!), men sen kom jag till en bana som bestod av tre race som man var tvungen att klara på rad för att låsa upp fler banor. Aa det gick inte så bra o jag försökte typ 10000 ggr innan jag gav upp. Sen har jag bara testat banan nångång ibland. Men igår när jag inte hade någonting att göra så testade jag banan o jag klarade den på första försöket :D Jag blev jättechokad X) Så vann jag även massa pengar så jag kunde köpa en ny o bättre bil så jag klarar alla banor ;) Ja idag har då bara nördat NFS typ från halv fem till lite efter sex. Erkänn att det är såååå roligt att läsa om mina skills....
Idag blire bilder på min nya ring som jag bara ÄLSKAR, det är en trefingerring som kommer från StyleByTyra!
en oseriös bild på mej men den bjussar ja på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0