Höstlov

Jaaa! Nu är det äntligen höstlov! Det har verkligen varit en jobbig vecka i skolan... Vi har haft 2 prov, en uppsatts och läxor på det.
Jag bloggade inget igår för att vårat internet funkade inte. Idag har det faktiskt inte hänt något speciellt i skolan... Vi fick hamburgare till lunch för er som vill veta det.
Nu måste jag packa, till vadå? Jo imon klockan halv sju ska jag och min familj åka iväg. Vi ska först till Ullared och eventuellt köpa nån julklapp (2 månader till jul!!!) och sen ska vi vidare till Värnamo där jag ska kolla efter en jacka. Sen så kommer vi avluta vår lilla resa hos mormor. Vi ska va hos mormor till på söndag, för då döps min kusin. Och sen på måndag blir det att åka till pappa i några dagar. Men innan jag börjar med packningen ska jag ner och äta pizza!

Ciao!




Gammal bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0