Ny vecka, nya andetag

Jahopp då har det varit helg igen. Veckorna går alldeles för fort, bara typ 5 veckor kvar till jul!
Helgen blev lite omplanerad :P
Lördags: Frida skulle till stan me en kompis o hennes familj. Jag spenderade då dagen hemma till en början, sov dock rätt länge. Sen så följde jag me min bror o min kusin till poolen på herrgården. Vi var inte ensamma kan jag säga. Det var typ fullt så vi fick basta i ca. 40 min innan vi fick plats.
Idag: Varit med Frida :D Vi tog massa bilder o jag var den som fick vara i kamerans fokus. Jag blev riktigt nöjd med bilderna!
Nu blir det att spela gittar, har prov imon.
C ya!
För att få lite sommarfeeling får det bli en bild från i sommras ;)

Kommentarer
Postat av: frida

haha bra att du blev nöjd... inte så många som vågar erkänna det faktiskt ;s att de blir bra på bild alltså ;/ haha :P

Ska maila över bilderna så fort som möjligt. Det är bara att logga in (:

2010-11-14 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0