Idag är det 7 November 2010

Vilket också är sista dagen på årets höstlov. Känns lite trist, men det har varit ett underbart lov. Dagen har dock inte börjat lika underbart. Vaknade med världens huvudvärk. Har haft det hela förmiddagen... mådde även lite illa, men det gick över. Nu är jag iaf fri från huvudvärken :)
Så på förmiddagen låg jag bara i sängen. Sen så har jag målat naglarna och även funderat lite över gymnasiet. Det är så hilma svårt. Jag kommer gå ekonomi eller naturvetenskap, det svåra är bara vilket! Sen så vet jag inte riktigt VART jag ska gå. Antingen Kungsbacka eller Jönköping. Enligt några av mammas jobbarkompisar har de typ världens bästa skola i kungsbacka, men jag har bara varit där typ 2 ggr i mitt liv. Jönköping däremot känner jag ju till. Aja har ju någon månad till på mig som tur är... Nu ska jag iaf gå o fika :)

See ya!



Här är en bild på tims doptårta. Det är min syssling Moa som har gjort den! Hon e helt grym! Var bara tvungen att visa den ;)

Kommentarer
Postat av: frida

Usch... huvudverk = not fun :/ Tur att det gick över ganska fort iaf då :P

Aww, söt tårta ^^ <3

2010-11-07 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0