När känslorna tar över

Dagen har bestått av känslor rätt och slätt. Började med "firande" av min bror som fyller 15 år idag. Därefter blev det betydligt sorgligare då det var dags för farmors begravning... Det brast för mig i kyrkan, men det var ändå skönt. Jag är så himla glad att hon somnade in lugnt och skönt och slapp lida! Men ändå jobbigt. Därefter blev det lite smörgåstårta och "häng" med släkten. Det va roligt och vi skrattade och pratade en hel del eftersom vi inte så mycket annars. Sen dags att ta en sista till på graven. Väl hemma blev det att umgås med mina bröder innan jag nu är påväg upp till Stockholm igen. Jag vet att du kommer ha det bra farmor ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0