Nightmare on Elm street

I helgen såg jag den nyinspelade (2010) versionen av Nightmare on Elm Street. Jag hade inte sett den innan, men jag har hört från många att den ska vara bra, och jag kan bara hålla med! Den handlar om några ungdomar på Elm street. De börjar drömma mardrömmar om samma man, Freddy Cruger. Men mardrömmarna är som att vara vaken. Det är lite svårt att förklara, men om man ser filmen så fattar man. Det är iaf en typ rysare. Jag gillar rysar och skräckfilmer, men har haft svårt att hitta någon som är jättebra. Men det var denna. Det bästa var att man ibland inte visste om de drömmde eller inte och då kunde Freddy komma fram helt plötsligt :P Verkligen att rekommendera om man gillar rysare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0