Då var även denna veckan slut...

Ja då har ännu en vecka susat förbi. Men jag hade ju en bra helg iaf. Som jag skrev innan skulle ju detta bli min myshelg. O det blev det verkligen... I fredags blev det tv-tittande hela kvällen. Sen igår så sov jag länge men var trots det lite trött o seg så jag låg typ i sängen hela dan. Dock inte ensam som sällskap hade en bok o lite tidningar. Så då blev det mest att jag låg o läste hela dan. På kvällen gjorde JAG dock tacos o så blev det mys framför tv:n me mass gosaker. Idag har jag tagit hand om mig själv. Testade den nya ansiktsmasken som jag fick i julklapp, den funkade super! Sen så gjorde jag inpackning till håret o målade mina tånaglar. När det var klart satte jag mig o spelade sims ett tag. Aa nu ska jag bara äta lite och sen är det plugg som gäller :P
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag <3

Mina fossingar efter lite pedikyr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0