Pyssel och bakning

Ni anar inte vad jag har varit kreativ de två senaste dagarna. Igår så började jag göra decopage på blockljus. Vi köpte nämligen några snygga servetter i Ullared. De blev kanske inte så jättelyckade, men helt ok. Använde mig av en ny teknik. Jag värmde helt enkelt bara en vanlig sked över en lågan på ett av ljusen och gnuggade den sen mot servetten. Det funkade bra!

Idag har jag hjälpt mamma göra smörgåstårtor. Jag fick vara med och bestämma lite hur de skulle se ut. De blev väldigt fina. Mamma ska ha med sig dom till jobbet imon för på måndag börjar hon på ett nytt jobb!

Ska förövrigt till pappsen i helgen så får se hur det blir med uppdatering, annars hörs vi på måndag då vi har studiedag. Idag fick jag reda på en tråkig sak... Fridas fest som hon skulle ha på lördag blir inställd... Hon är sjuk så det är ju inte så mkt att göra åt det men det är tråkigt ändå, har längtat hela veckan ;P

Ljusen som jag dekorerarde:


C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0