Hemmamys!

Hade ju tänkt baka när jag kom hem. Men Erik hade redan gjort en kladdkaka och vi hade inga ägg. Så det fick bli att mumsa på Eriks kladdkaka istället!

När jag mumsat klart så fixade jag mig ett fotbad och använde en ansiktsmask som jag köpte i ullared sist. Det var riktigt mysigt, jag satt framför tv:n och kollade på Per Morbergs program vad blir det för mat tillsammans med mamma. Så nu är tånaglarna nymålade och ansiktet rengjort. Ska duscha av håret sen me.

Jag blev så himla glad nyss! Mina kusiner och min morbror ska åka till chicago i Oktober. För några minuter sen kom mamma in till mig och frågade om jag ville följa med eftersom det finns plats för en till :D så nu är jag lite hyper!


jag med ansiktsmask (orkar inte vända på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0