Hejs Svejs!

Hade tänkt skriva ett litet inlägg igår, men nehe då gick det inte, verkade vara något strul med blogg.se. Men nu funkar det igen :D Har egentligen inget speciellt att skriva, så här kommer ännu en filmrec.

Denna gången på Finding Amanda. Denna filmen köpte jag i allhast på hemmakväll i deras "outletlåda" för 19kr. Jag tyckte den såg så bra och inbjudande ut. Den verkade vara en typisk "tjej film". Men blev besviken på den.

Handling:
Den handlar om en man (vars namn jag inte minns) försöker hitta och hjälpa sin brorsdotter Amanda, som jobbar som prostituerad. Det visar sig dock inte vara helt lätt när hon befinner sig i Las Vegas och mannen själv är spelberoende och har varit alkolist tidigare.

Jag tyckte inte filmen var så intresant. Den handlade mest om mannen och hans spelberoende. Jag trodde att den skulle handlar mer om tjejen. Sen så var den inte så jättekul heller, visst att den var lite små kul ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0