go, Go, GO!

Yeah! Idag har tränat! De ni!
Sov länge idag, till halv tolv, så himla gött. Sen så hjälpte jag mamma med maten. Därefter så gick jag ut och tog fram cyklen. Jag cyklade nämligen mellan 5km och en mil (vet inte exakt). Detta samtidigt som jag har träningsvärk i låren sen idrotten i fredags och det blåste typ storm. Men jag överlevde. När jag kom hem letade jag fram mitt gamla hopprep och hoppade tills jag fick håll. Men eftersom jag vill ha armmuskler också så började jag göra massa dips och sen så hämtade jag två mjölkpaket (vi har inga hantlar) och körde massa hantelövningar. Så snacka om att jag är slut, men också väldigt stolt! Jag är förresten också glad att the moniker gick vidare. Den andra "vargen" var dock skitsålig. Den va typ som Anna Bergendahls låt förra året fast på svenska, ni  minns väl hur det gick för den?
Nu ska jag plugga! Har konsthistorie prov imon. Wish me luck.



hittade denna underbara bild hos weheartit.com (orkar inte länka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0