Nytt år, nya möjligheter!

Nu är det 3:je januari 2011! 2010 var ett fantastiskt år för mig. Jag hoppas att 2011 blir minst lika fantastiskt. Känner på mej att det kommer bli super!
Har precis avslutat ett 1,5 timmes långt samtal med den saknade Estrid.
Nu till vad jag har gjort på lovet:
Jul: Julen firade jag först hos pappa på julafton o sen hos mormor me släkten på juldagen. Kommer dock fira mer framåt helgen me Frida :D
Nyår: Firades hos mormor. Dock gick det sådär me fyrverkerierna. Det blåste jättemkt o duggade. Vi fick bara iväg en raket :( Stubinen slocknade på de andra. Så det blir att spara de till nästa år.
Däremellan har jag hunnit me en heldel. Shoppat på mellandagsrea (New Yorker!) me Mia, kan visa mina fynd lite senare, kollat på gamla klassiska filmer såsom familj på väg, ett päron till farsa firar jul m.m Sen har jag ätit mängder me julgodis... En sak som jag tänkt på är att jag inte har ätit något julbord iår :O Jag skulle gjort det men när min morbror va på samma ställe som vi skulle till me sitt jobb blev alla spysjuka. Ja, vi avbokade.
Hoppas ni har haft ett bra lov för nu e det bara en vecka kvar till skolan börjar igen :O

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad fint att det snöar, hur fixar man det?:)

2011-01-04 @ 15:22:20
URL: http://aliceosterlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0