Idag har jag....

Latat mig :D kul va? Okej kanske inte så jättekul. Eller för mig kanske men inte för er som läser x) Har typ bara kollat på film o ätit fruksallad. Det var min eftermiddag det. Återkommer med något roligare nån annan gång.

Elr förresten, hur skulle ni tolka detta:

Jag kommer till skolan:

Person: E du nyvaken?
Jag: öhh... ne?
Person: Har du inte fixat håret?
Jag: Jooo! (har ägnat typ 20 min åt det!) Men det har väl inte du?
Person: Ne, jag fixar aldrig håret.
Jag: Kul att höra att man e ful i håret det första man hör på morgonen... -.-
Person: Det kan tolkas på många sätt, snygga byxor!

Det gjorde min dag! (NOT)

Aja har inga roliga bilder, men ni överlever väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0