Alla <3 dag

Idag är det den 14 februrari 201..1, vilket i vanlig ordning betyder alla hjärtans dag. I år har jag bara fikat och tagit det lungt, inte gjort något speciellt. I helgen däremot, nu ska ni få höra vad jag har gjort. Det har varit en riktigt natur(lig) helg för min del:

lördags: vi följde med en familj vi känner ut till stranden och grillade. Det var massa isflak där stranden i vanliga fall brukar vara. Jag hade faktiskt med mig kameran så det kommer lite bilder sen. Fick i mig många mashmallows och mycket frisk luft!

söndags: Mamma drog med mig och simon till ett fem våningar högt torn i en skog utanför halmstad. Så där blev det en liten vandring och skogsutflykt. Stannade även till i Halmstad och köpte ett par skor.

Ja, mycket luft med andra ord.

Bilder kommer snart! Glad alla hjärtansdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0