Black Swan

Näst film jag har sett är Black Swan. Jag o mamma har velat se denna länge, så nu var det dags!

Den handlar om Nina som dansar balett. Hon är väldigt duktig. Hon går på uttagningen till en ny version av "svansjön". Men för att få rollen måste man kunna va både den svarta o vita svanen, kommer Nina klara det?

Filmen var väldigt psykisk o ibland var det lite svårt att fatta. Jag tycker att Natalie Portman var en fantastisk skådespelerska, men  den var kanske inte värd så många oscars som den fick. Det var väl en helt okej film, men ingen favorit hos mig direkt.


Kommentarer
Postat av: simone

Verkligen en söt film :)

2011-08-15 @ 12:04:41
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0