Eric Saade

Hejsan! Nu är ni väl allt nyfikna på vad jag har hittat på i helgen? Elr kanske inte.. men jag berättar lite kort ändå. För i lördags drog jag med Frida och Matilda in till stan för att kolla på Eric Saade tsms med Duaa. Vi tog tåget in. När vi väl kom in till stan så tänkte vi att vi skulle gå och shoppa lite. Vi gick in i två affärer innan vi hamnade på mc'donalds. Där satt vi en timme. Sen så drog vi ut och kollade på Eric. Vi lyckade ju få bra platster tillslut. Han var bättre live kan jag säga, men ingen favorit. Kul vare iaf trots att vi fick vänta ca. 1,5 h på att få 2 sec med grabben, och en snygga autograf. Så det va väl det jag har gjort denna helgen. Imon ska vi åka iväg på studiebesök me klassen. Sugna på att veta vart vi ska? Kolla in min blogg imon kväll!
Some piccs:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0