Och där tog glädjen slut...

Glädjen som jag kände när jag fick reda på mitt prov höll i sig ända till klockan ett. Jag insåg då att det var dags för idrott. Grejen var att det liksom bara vräkte ner regn och blåste som bara den. Vi ska ju såklart vara ute denna veckan med, lagom kul... Det var iskallt och eftersom vi var i skogen var det lerigt och dant me... Sen så slutar inte det roliga där. När vi sen slutade lektionen var vi tvungna att skynda oss till bussarna, så då hann man inte byta om. Jag satt alltså i genomblöta kläder och skor i bussen. Sen då när jag skulle hoppa av så hade jag torkat till lite, men då var jag tvungen att cykla hem i ösregnet också. Jag kan ju inte direkt säga att jag var glad, jag lyckade faktiskt spilla ett glas med mjölk på bordet också -.- Nu sitter jag med en filt runt axlarna och har precit insett att jag antagligen kommer vara förklyld på lovet. Ne nu ska jag slå på tv:en o sitta och uggla mej en stund. Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0