Daddy Cool

Ja... Då har jag kommit till pappsen nu, eller har varit här sen typ sex men ändå. Det blir att vara här tills på onsdag. Ska la inte hitta på något speciellt mer än att nån dag åka in till stan med Frida. Monki, en av mina favoritaffärer, har öppnat :D

Idag har jag iaf varit på dop. Det var min lilla kusin Tim som döptes. Det e väl ungefär vad jag har gjort idag, förutom att jag har vridit tbx alla klockor en timme. Och nu ska jag bara sitta och mysa lite, kanske öppna en påse chips?

Aja försöker ladda upp ett youtube klipp här, men det går inte så bra, så om det e nån som kan hjälpa mig så skulle jag bli väldigt glad :)

Så eftersom jag inte lyckas med det får det bli en bild från volvomuseumet i göteborg förra helgen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0