Dagens.

Tror jag ska starta en "mammablogg" men tills dess får ni tappra stå ut med lite dagens! :) ska försöka att det inte ekar så tomt, men får nog mer motivation om jag startar en ny bloggisch :) har ni tips på plattformar eller är blogg.se den bästa??
 
Tanke
Jag har idag tänkt mycket på hur jag ska få till en hälsosam livsstil och hur det kommer bli när Leo (som min son så fint heter) växer upp. Man har ju ingen aning. Hoppas han är lugn och glad även när han är äldre, vi har haft turen att få en underbar och lugn liten bebis.
 
Minne
Kommer aldrig glömma när Leo föddes, den dagen är oslagbar. Var mitt i julstressen och köpte julklappar och så vips några timmar senare var jag mamma! hahah så kan det gå ;)
 
Humör
Är på bra och glatt humör idag :D kan det bero på den där promenaden i solen tidigare idag?
 
Fundering
Jag funderar på om jag inte kan skaffa mig ett skojigt extrajobb som funkar samtidigt som jag är mammaledig? Finns det ens? Några förslag på vad det isåfall skulle vara? Typ dryga ut kassan lite vore vääääldigt skönt :D
 
Måste
Lägga upp budget för kommande månad, lite segt men ett måste när man har en sambo som mer än gärna spenderar och inkomsterna är knappa...
 
Craving
Choklad. Punkt.
 
Ikväll
Blir första Arga snickaren VIP och därefter kolla på Sveriges mästerkock, såå glad att vi har playtv. Blir många tv-kvällar nu men det är så himla skönt ju! :)
 
Kläder
Amingslinne (älskar det) sen en gammal tischa, vanliga jeans och sambons tjocktröja.
 
Önskan
Vi satte ett sista datum att höra av sig om man kommer eller inte på Leos dop till den 20/3, då många har en bit att åka och då kanske måste kolla om de kan. Men just nu önskar jag att alla sa nu om de kommer eller inte så vi kan planera hur mycket mat vi ska ha och beställa tårta.
 
"Wantie"
Typ vinna massa pengar hahah ;) såhär dagen innan sambons lön trillar in så är det rätt tomt i kylen här hemma....
 
Favorit
Leos outfit som består av en onpiece med "älskling" i rumpan från Lundmyr of Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0