Hamilton - i nationens intresse

Var ju faktiskt på en till bio förra helgen, så här är recesionen på den!
Den handlar då om en som heter Carl (tror jag) Hamilton. Han jobbar i svenska ambassaden typ. Sen får han ett uppdrag att bevaka några bomber typ. Men det är kanske inte så lätt som han först trott, speciellt inte när hans privatliv håller på att falla sönder. Filmen var faktiskt bättre än jag trodde, brukar inte vara ett fan av actionfilmer. Den innehåller ibland ganska mycket blod, men det är ingenting som stör mig, det gjorde bara filmen bra! För er som har undgått det så är det Mikael Persbrant som spelar huvudrollen. Filmen var alltså helt okej. Men jag har sett filmer som är mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0