åttaofyrtio-29mars 2012

Nu är jag i skolan och borde ägna mig åt att plugga. Men ni vet själva hur det kan bli när man ska plugga. Jag tror att jag ska kolla på något avsnitt av stylisterna iställlet ;) Skönt att jag slutar lite tidigt idag förresten för att jag ska hinna med min buss så jag kommer hem innan jag ska till trafikskolan. Precis, idag ska jag på introduktionskurs på trafikskolan. Det ska bli kul o se om det är sådär tråkigt som alla säger ;) Eftersom jag använder mig av skolans dator så har jag inga bilder. Nu måste jag i vilket fall återgå till det jag skulle göra. Även om jag hade kunnat skriva en hel bok här och nu om massor av ointresenta och onödiga saker. Men nej, det tar vi en annan gång! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0