Shoolen

Igår kväll läste jag ut en bok som heter shoolen som är skriven av Douglas Foley.
Boken handlar om ett gäng killar som lever i en Stockholmsförort. De är lite illegala av sig och hittar på olika sätt att stälja m.m. När kärlek blandas in i leken blir det kanske inte lika kul för alla...

Jag tyckte boken var bra. Det jag gillade mest var slutet eftersom man trodde att den skulle sluta helt annorlunda. Språken är väldigt mycket nutid, men jag gillar den. Detta känns också som en bok som även killar skulle kunna gilla ;) den får betyget 4/5 av mig :)


Kommentarer
Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

hello!

Hoppas allt är bra med dig!

Har en massa roliga tävlingar där man kan vinna smycken och annat kul!

Vill du va med?

Klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/september/alla-tavlingar-pa-bloggen.html#comment



skulle bli super glad ifall du ville va med!

2011-09-11 @ 11:10:17
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0