Paranormal Activity 1&2

Igår kväll kollade jag på pa 1&2 eftersom jag ska se trean på bio imon. Jag måste säga att de va lite av en besvikelse... Trodde de skulle va typ skitläskiga. Ettan va inte ettt dugg läskig, det var bara precis i slutet som det hände lite läskiga saker. Men sen kollade jag på tvåan o den va bättre även om den heller inte va superläskig. Asså jag fattar inte vf skräckfilmer inte är läskiga? :S Jag har ALDRIG sett en skräckfilm där jag har varit rädd största delen av filmen. Många skräckfilmer är ju mest roliga och överdrivna, haha Aja får se hur trean blir imon, hoppas den är bra!!!

Vill ni veta vad filmerna handlar om? I den första får man följa ett par från deras kamera. De filmar på nätterna och då händer det massa läskiga saker som de inte visste om förut. I tvåan får man följa tjejen i parets systers familj. De har fått "inbrott" o sätter upp massa övervakningskameror. Men då märker de att andra saker händer, är det en demon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0