UPDATE!

Har inte bloggat på några dagar nu... har helt enkelt inte haft lust. Här ät iaf helgen i stora drag:

Torsdag: hade värsta magvärken, typ mensvärk fast mkt värre o mitt i magen. Det blev att ligga i sängen hea dagen tsms med en värmekudde o mängder me proviva.

Fredag: åkte till pappa o träffade FRIDA :D

Lördag: Dag tsms med kusinerna, det var verkligen längesen. Vi cyklade två mil och fick för oss att åka på bio. Vi såg pirates of the carribean 4 i 3d. Recension nedan.

Söndag: Softardag. Har varit sjukligt trött idag o inte gjort någonting.

PIRATES OF THE CARRIBEAN 4:
Ja, vi var då o såg denna filmen igårkväll.

Filmen handlar om kapten Jack Sparrow. I den här filmen är han påväg till ungsomen källa... men stöter på en del problem på vägen. Jag älskar de tre andra filmerna väldigt mycket och denna var inget undantag. Det fanns bara en nackdel och det var att will turner inte var med. Den handlade bara om Jack o sen en ny tjej som hette Angelica, men jag saknade en kille till. Slutet förberedde mig på en femma, så vi får hoppas på det!

Vi såg den i 3d. Jag har aldrig sett än 3d bio innan (mer än på liseberg). Det var spännande, man var verklige n inne i filmen på ett helt annat sätt. Men det var inte så många effekter som liksom "rörde vid" men helt okej var det, det gör jag gärna om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0