Orienteringen....

...gick väl sådär. Det började bra, klarade de fyra första snabbt o lätt alldeles ensam. Men femman var inte lätt... när jag hade letat ett tag kom Faranak o hjälpte mig, men vi kunde inte hitta den, så efter ytterligare några minuter kommer parama (vi var de sista som blev ivägsläppta). Tillslut efter 25 min hittar vi den mitt blan enmiljard taggiga buskar -.- Så gjorde vi de resterande sju tillsammans, de var dock inte så svåra. Vi kom sist i mål på våra 78 min, övriga hade mellan 30- 60min. Men vi hade iaf tur me vädret. Solen sken o det var lagom varmt när vi sprang, men så fort vi kom in började det ösregna o det gör det fortfarande :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0