Hemarbetsdag!

Hej hopp!
Idag har jag haft hemarbetsdag. Det innebär jobba hemma. Vi fick dock mest praktiska uppgifter. Vi ska städa rummet, laga en måltid till familjen, vara aktiv utomhus och ta igen missade skoluppgifter. Min rum var ganska fint sen innan så jag har bara plockat iordning lite. Maten får vänta tills imon eftersom det bara är jag o min bror hemma just nu. Och sen är det det där med att vara aktiv.. hmm... har kanske inte lyckats så bra med att sitta ute o läsa en stund men vi får väl se, dagen är inte slut än.... Sen har jag inget att ta igen, så ikväll blir det talang, bonde söker fru och FREDAGSMYS!
Ciao!
Har förresten lagt till en nedräknare till skolavslutningen i headern :)

Kommentarer
Postat av: frida

As nice :D

Själv var man sjuk... IGEN!

Surt or what??

Aja, haha men vi ses väl snart :)

Hare ;p

2011-05-07 @ 23:20:46
URL: http://fridajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0