femtemarstjugohundraelva

Halojsan! Idag har det varit en bra dag för min del. På förmiddan åkte jag och mamma in till falkenberg och handlade. Vi köpte b.la. tacos som jag precis har vräkt i mig ;) Sen åkte vi hem och åt och så innan det bar av till Ullared. Det var ett tag sen jag var där kan jag säga... Köpte the sims 3, annars inget speciellt, lite godis och sånt bara. Det var mysigt, för det var inte så mycket folk där idag. Och ikväll så taggar vi andra chansen, och ALLA måste rösta på The moniker, åker han ut så vet jag inte vad jag gör :O Köpte även popcorn som såklart ska avnjutas. Ja det var min dag det. Ses! 





Tada! Jag lyckade tom få in ett youtube klipp med min favvolåt i mello :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0