Don´t mess up!

Har varit i stan idag. Var bl.a på mässa på Elmia. Det var UF (ung föreatagare) mässa. Så man fick kolla på mängder med coola idéer som elever i åk 2 elr 3 kommit på. En del saker var riktigt smarta, andra var väl inget speciellt. Men det var verkligen intresant. Jag ska gå ekonomi på gymnasiet (om jag kommer in) så då kommer jag också få starta ett eget företag under ett år. Jag tycker verkligen att detta är en bra idé. Vissa var verkligen jättebra på att marknadsföra sitt företag också. Jag fick med mig en heldel broshyrer hem.

Just nu däremot vet jag inte vad jag ska hitta på. Har tråkigt, men det är ju då man kommer på dem bäta idéerna ;) Ikväll  blire iaf mellodifestivalen!


Fick bli en bild på UFs logga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0