Hej!

Nu har jag äntligen kommit hem o tom. gått en dag i skolan. Inte för att det var så mkt till skola direkt, alla 9: or fick göra vad de ville hela dagen (alla andra var iväg på olika utflykter). Det slutade me att jag o Faranak bakade 6 st rulltårtor o sedan fastnade framför en film. Det var lite om dagen, här är lite om helgen som just passerat..

Jag har under de 5 lediga dagarna b.la:

- spelt monopol 1 1/2 gång
- hjälpt till att göra grunden för en blivande mur
- träffat ALLA mina kusiner, dock vid två olika tillfällen
- varit hos pappa o hos mormor
- grillat inte mindre än 4 gånger
- varit hund o barn vakt
- cyklat ca. 2 mil
- badat utomhus för första gången iår (i en pool, men visst räknas det?)
- bränt mig på 5 ställen på kroppen
- lagat mat (med lite hjälp) 3 gånger
- sett termometern pasera 30 strecket

bilden får symbolisera hur sjukt sugen jag är på jordgubbar just nu....


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0