Måndagen den 10/1 2011

Idag var det skola igen. Det var faktiskt ganska roligt att komma tillbaka även om jag var lite trött. Men sista lektionen hade typ alla i klassen huvudvärk, så det va nog inte bara jag. Vi fick ju nytt schema :D
Vårat blev sååå mkt bättre än förra terminen. Dock ligget idrotten kvar sista timmen på onsdagar så man får springa till bussen, annars var det bra. Idag hade vi både hemkunskap o bild. Rätt soft att ha mkt praktiskt på en måndag :D På hemkunskapen gjorde vi en köttgryta me äpple o pasta, det var faktiskt gott.
Imon har vi elevens val o jag har fått självkänsla.
NU ska jag bara mysa ner mig under täcket med en bok o kankse en bit choklad? Det är så himla kallt!
Blir ett bildfritt inlägg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0