Great day!

Har varit i halmstad o shoppat i dag me Estrid. Men eftersom jag var i jönköping för några dagar sedan så hade jag inte så mkt pengar kvar. Det blev då inte så mkt köpt, ett par vantar, hårnålar o nagelstickers. Grymt kul vare!
Sen när jag kom hem så åkte familjen o bowlade, skojsigt!
Nu ska bara sitta o lata mig ett tag innan det är dags att krypa till bädd. Imon är typ min enda lediga dag på lovet, sticker till pappa sen, o då ska man såklart till tandläkaren kvart i nio -.-
Nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt tjat. Kram
inte föratt bilden har så mkt me inläggget att göra, men den får duga ;)

Kommentarer
Postat av: frida

bilden var ju cool :O ;d

2011-01-06 @ 00:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0