Tusen gånger starkare

Nu kommer äntligen en liten recension på tusen gånger starkare.
Handling:
Filmen handlar om en klass (9:a) där killlarna tar all plats och tjejerna inte säger någonting. Men det blir det ändring på när Saga börjar i klassen. Saga är en cool och lite "pojkaktigt" tjej som verkligen tar för sig. Tjejerna i klassen diggar henne och gör allt för att bli som henne..

Jag ger filmen väldigt högt betyg. När jag gick i 4:an elr 5:an så läste jag boken och jag kom ihåg att jag tyckte den var jättebra. Jag var helt inne i filmen hela tiden. Detta är ju faktiskt någonting som kan hända i verkligheten också. Har bara en sak att säga, jag diggar den.


Saga


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mm no to guns är en personlig favorit hos mig med =)

allt väl med dig?

2011-02-22 @ 17:40:01
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0