Tagga!

Nu är det bara att tagga np i svenska (läsförståelse) imon. Hoppas det kommer gå vägen. Just nu känns det inte så eftersom jag börjar bli förkyld och har ont i öronen. Hoppas jag blir bättre tills imon bara. Jag hade tänkt börja visa ett spec. foto här enligt en lista i 30 dagar, får se om jag börjar me det imon.

För er som vill veta är vår no lärare lite konstig... hon tjatar på oss att vi ska gå in på skolverket.se och göra ett gammalt np i kemi, så att vi vet hur det på ett ungefär kommer att se ut på det riktiga provet. Så igår beslöt jag mig för att gå in och kolla på det lite. Men det fanns såklart inget... Det fanns bara i ma, sv och engelska. Jag beslöt mig då för att fråga en annan no lärare idag om hon kunde visa mig ( den vi egentligen har är sjuk denna veckan). Men ne då säger hon att det är 15 års sekretess på no proven! Ja, lyckat! Men vi kan ju gå in där om 15 år och göra gaaaamalt np :D




hittade en bild på weheartit.com som visar vilket humör man är på veckan alla dagar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0