Sjukling

Igår va ingen rolig dag kan jag säga... Jag vaknade av att jag hade jätteont i magen klockan sex. Och värre blev det.. Kunde inte äta någonting på hela dagen utan att spy upp det. Mamma fick agera doktor och komma med alvedon och sånt (som jag även bara spydde upp). På kvällen lyckades jag dock äta en halv macka utan att spy. Aa ni kan ju kanske ana att jag är hemma idag. Hade ont i magen på morronen, men har inte spytt än. Så håller väl på att piggna till. Aja här kommer nästa film recension:

Grown Ups heter filmen. Den handlar om ett gäng killar som spelar i samma basketlag. Nu får man möta dem när det är vuxna och har familj. De återförenas på en begravning när deras gamla tränare har dött. Sen åker hela gänget iväg till e stuga.

Haha så sjukt kul är den. Den måste man bara se. Det är verkligen en familjfilm som passar alla. Jag fick mig många goa skratt. Även denna hamnar på min topplista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0