Då var det gjort!

Igår hängde jag o Ida med Farank hem. Vi hade filmkväll och åt tacos. Men vi åt såklart godis också. Inte lite heller. Vi var inne på hemmakväll och skulle då hyra film och köpa godis. Farank höll i godispåsen och vi lassade i lite allihop. Tillslut säger Faranak " Oj, det börjar bli tungt". Vi andra väger påsen i våra händer och inser att det är tungt. Så vi går och betalar. Det kostade nittion kronor och var ett och ett halvt kilo x) Vi åt såklart inte upp allt! Filmen vi såg hette Tusen gånger starkare, kan lägga upp en recension på den en annan dag. Det var sjukt kul.

Och idag har vi valt till gymnasiet. Det var lite läskigt faktiskt. Jag valde ekonomi på JENSEN gymnasium som första sen ekonomi på John Bauer och sist hotell och turism på Drottning Blanka. Jag är nöjd med mina val. Vet ni, snart börjar sportlovet :D

Drar till mormor nu i helgen och pappa i början på nästa vecka så vi får se när nästa inlägg poppar upp. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0