Tingsrätten!

Rubriken talar om vart jag har varit idag. Som jag skrev igår så var jag på studiebesök idag. Klassen åt kvart i elva idag och åkte sedan med bussen till halmstad. När vi väl kom till halmstad så spöregnade det. Vi var dessutom en timme tidiga och det var en bit att gå till tingstätten. Så sålänge så dampade vi loss på det enorma biblioteket i ca. 45 min.

Rättegången handlade om en son som blev misshandlad av sin pappa i somras. Det var riktigt intresant och roligt att kolla på. Synd bara att vi inte hann se slutplädering innan vi var tvugna att gå till bussen :/

Jag och Faranak tog bussen direkt in till falkenberg och var där i några timmar, tills mamma jobbat klart. Vi gick runt på stan och kollade runt lite i allamöjliga affärer, blev dock inget köp för min del.

Ja, det var min dag i stora drag. ¡Ses!

Ranfom bild:


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en annan klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-svart-klocka.html#comment

2011-04-14 @ 15:01:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0