Påsklovet som gått...

v.15
fre-sön: Helgen spenderades hos mormor. Mina kusiner var där även de. Vi grillade för första gången iår och det var riktigt gott. Annars gjorde vi inget speciellt.
v.16
mån-tis: Var hos Mia. Vi hade riktigt mycket att prata om eftersom det var ett tag sen sist... Förutom att prata så cyklade vi en hel del, vädret var toppen för det!, studsade studdsmatta och drog en sväng till Vetlanda. Vi passade även på att träffa en gammal kompis som jag inte träffat sen ettan (!). Fötterna fick även ta sig ett litet dopp i sjön.
ons-tors: Var hos pappa. Men spenderade den mesta tiden med Frida! Vi fotade lite och drog in till jönköping. Det var sjukt mysigt och solen sken. Vi kollade även på Romeo och Juliet med Leonardo DiCaprio, säger bara en sak LOVE.
fre-sön: Åkte till mormor och firade påsk! Vi åt god mat, var ute i det fina vädret och träffade kusinerna en sväng igen.
v.17
mån: Det är idag det! Jag har bara tagit det lugnt idag och solat lite... Imon är det dags att bege sig till skolan igen.
Mitt lov har varit underbart, hoppas ni har haft ett minst lika underbart lov<3
Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0