Kalinkakaka

Har avnjutit världens goaste fika, kalinkakaka  me lakritsglass mums.... Jag bakade denna ljuvliga kaka innan. Den är så sjukt god men ändå så lätt att göra :D

Har inte receptet här men om ni är intreserade så kan ni kommentera så lägger jag upp det vid ett annat tillfälle, finns nämligen inte på internet :S
Första gången var jag förvånad att den var så god, den innhåller nämligen kokt potatis (riven) vilket jag i vanliga fall hatar ;) Trots det är det min favvo kaka. Här kommer bilder på min kakbit med glass!




ser kanske inte så god ut men jag lovar att det är den. Mamma hade denna kakan på sitt café som hon hade i somras och den blev en succé.

P.s Snart kommer ett inlägg om vad jag har gjort de närmsta dagarna D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0