Estrid!

Detta inlägg gör jag för min underbaraste vän Estrids skull. Vi har precis avslutat vårat lilla telefonsamtal. Och kan bara meddela att det har gått x antal månader sedan vi sågs sist. Det är inte kul... Men hon är lika underbar för det. Vi ska försöka träffas så snart som möjligt. Men i helgen åker jag till pappa och nästa vecka är fullproppad med skolarbete och sen är det påsklov och då kommer jag befinna mig lite här och där. Så antagligen dröjer det trots allt ett tag till :/ Aja ska fokusera på nuet, nu! Då är det bara att stänga datorn och gå ner och duscha, sen packa till pappsen. Ha det bra!

Estrid när hon sjöng på skolavslutningen, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0