Sprängs snart

Hejhejhej! Jag kan bara medela att jag har världens huvudvärk. Har haft det ett tag nu så jag ska bara krypa ner under täcket och vila. Och om jag orkar senare så blir det mer plugg. Har spanska verb tills imorgon -.-

Aja har förresten två nyheter till att berätta!
1. Tullbroskolan blev igår bombhotad av en elev, så den skolan är stängd idag. Neej, jag är inte avundsjuk.
2. Det finns så j*ävla många idioter i världen (vilket inte är en särskilt stor nyhet). Nu har de kommit ut med en ny programvara som gör det busenkelt att hacka andras konton på fb. Det är över 2000 personer som sedan igår laddat ner denna programvara. Tydligen är det någon i fbgs trakten som lyckats. För idag var det väldigt många på skolan som blev drabbade. Jag är glad att inte jag är drabbad, än, iaf. Menmen....

Ha det bra! Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0