The darkness is here

Jahopp då har ännu en dag av 2010 swichat förbi. Dagen har gott otroligt fort! Började osm vanligt i skolan. Sen efter skolan så klippte jag mig (bilder kommer senare). O just nu känns det som klockan är typ 4!

Kan även berätta att brors kompis skrämmer livet ur mig (2ggr!!). Första gången så skulle jag gå från toan o in på mitt rum, höll även på att prata i telefon. O när jag öppnar dörren till mitt rum så står Gustav i dörröppnignen! Jag blev livrädd. Sen så satte jag mig o pluggade o helt plötsligt så är det nån som kastar sten på min ruta, jag hoppade till som bara den kan jag säga x)

Aja har inga roliga bilder just nu, så ni får klara er utan denna gången :/

Kommentarer
Postat av: frida

haha funny :p (a) <3

2010-11-17 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0