I´m Not Ready To Make Nice

Det har varit mkt läxor denna veckan, så därför har bloggen hamnat åt sidan. Nu sitter jag iaf o lyssnar på IDOL-skivan på spotify medans jag väntar på att det ska börja på tv. Förra veckan blev jag asgla när Andreas (äntligen) åkte ut. Här kommer iaf lite om vad jag ska göra i helgen:
lördag: Åka till Vbg o handla julklappar, gå på marknad m.m med mammsen.
söndag: Mamma säljer marmelad på Vessigebros julmarknad, så då ska jag hjälpa henne där.
Boktips: Egoboost av: Isabella "Blondinbella" Löwengrip. Det är en jättebra bok om självkänsla som jag håller på att läsa just nu
Det har varit mkt läxor denna veckan, så därför har bloggen hamnat åt sidan. Nu sitter jag iaf o lyssnar på IDOL-skivan på spotify medans jag väntar på att det ska börja på tv. Förra veckan blev jag asgla när Andreas (äntligen) åkte ut. Här kommer iaf lite om vad jag ska göra i helgen:
lördag: Åka till Vbg o handla julklappar, gå på marknad m.m med mammsen.
söndag: Mamma säljer marmelad på Vessigebros julmarknad, så då ska jag hjälpa henne där.
Boktips: Egoboost av: Isabella "Blondinbella" Löwengrip. Det är en jättebra bok om självkänsla som jag håller på att läsa just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0