Hey baby

Torsdags: mådde dåligt, världens magvärk = åka hem från skolan o sova bort dagen.
Fredags: Gymnasiemässa i Halmstad med alla andra nior. Det var inte spec. kul. Det var bara skolor i halmstad :S som stod i en stor sal typ. Sen fick man gå runt där o trängas med alla o få massa lappar om öppet hus. Sen åka till mormor.
Lördags: Spenderade dagen hos mormor med min kusiner. Mellankusinen Théo fyllde år, så det blev att fira han.  På kvällen blev det Harry Potter med misan. Det var nog den bästa av H-P filmerna. Sov över hos misan.
Söndags: Åka hem igen.
Idag: Varit i skolan o pluggat till no provet på onsdag.
Imorgon: Hålla en mattelektion med 6:orna, vi får la se hur det går?
Ja, det var en liten snabb update vad jag har gjort när jag inte har bloggat.

Kramisar

All gy-information jag fick i halmstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0