Fjorton Suger

Hej på er!
Igår var jag ju som sagt i stan me Frida. Det var trevligt. Hittade dock inte så mkt, kan ladda upp bilder på det jag hittade när jag kommer hem från pappa. När vi kom hem från stan så hyrde vi "fjorton suger". Den var jättebra! Handlar om en tjej som är fjorton år och börjar umgås med sin storebrors kompisar. Vilket inte är helt lätt....

Idag har jag iaf bara slöat hela dagen. Kollat på tv, spelat wii typ. Har inte suttit vid datan eftersom min bror har haft internetet hela dagen -.-

O imon så ska jag åka hem igen.

En bild från filmen

Kommentarer
Postat av: frida

haha den var faktiskt bättre än trott juh ;)

Och roliga dagar me dig som vanligt ;D

Ses om sådär 2 veckor igen :D<3

2010-11-04 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0