Duktiga Jag!

Idag har jag faktiskt gjort massa bra saker (!). Det hela började med att jag fick värsta lusten att gå ut o gå. Ja så blev det, var faktiskt ganska skönt att gå ut o bara gå med bra musik i öronen. Sen när jag kom tillbaka så städade jag mitt rum och hängde även upp min nya klocka som jag köpte i ullared plus att jag fxade min lampa. Men det slutar inte där, jag har faktiskt hjälpt mamma laga mat o fixa lite. Så denna dagen har jag verkligen varit duktig (A). Just nu har jag kollat lite på "så mycket bättre" o ska snart gå o lägga mig o läsa.

Hoppas ni har varit minst lika duktiga idag ;)


Här är en vääldigt dålig bild på min nya klocka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0