Merry X-mas everybody

Jag har verkligen fått det där "God jul önskar Emelie(emme" på hjärnan nu efter att ha skrivit det på ett antal julklappar. Var tvungen att hjälpa mamma också. Men faktum är att jag tycker det är bland det roligaste med julen.
Jag har ju också lyckats fixa snö här på bloggen som ni säkert har märkt!
Nu till det jag egetligen hade tänkt skriva. När jag kollade på robinson-finalen innan (ja, jag e en robinson nörd) och såg Erik vinna så tänkte jag bara "men shit va han e lik nån, som jag inte kommer på vem". Sen när jag sätter mig här vid datorn ser jag en bild på blondinbellas blogg på hennes ex. Nils:
Erik?

Nils?

Asså e det bara jag elr e de j*vligt lika....?
Go natt så hörs vi imon I hope :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0