Jullov

Nu är det äntligen min tur att gå på jullov. De flesta från gymnasiet fick lov redan i fredags :O
Igår hade vi iaf pyssel/städdag. Jag valde att baka. Vi var inte så många som valde det så det var riktigt roligt! Idag har vi ätit upp alttihop och sjungt julssånger. Fick ju även betygen som jag är nöjd med :)
Nu ni ska jag faktiskt gå ut (a) trots att det är typ 10 minusgrader. Men det ser så fint ut och jag tar med mig kameran så får vi se om det blir några bilder.
Fast ALLRA först måste jag äta något :P
Sist men inte minst så e ja sur på Ung&Bortskämd, hur kan TIM-JOEL åka hem?! Blev lika förvånad förra gången när ELLINOR åkte ut. Jag säger som TJ sa " jag har sagt ända från början att Karolina eller Paulina borde åka ut" . Men det kommer säkert bli så att nån av dem vinner bara för det :/
Aja sluttjajtat nu! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Själv har man inte julavslutning förrän imån (onsdag) -.-



Ahhh jag vet!! Tim-Joel skulle ju helt klart ha vunnit! Hur kan 2 tjejer som alltid smiter undan från ALLT vara kvar när han som gör allt åker ut för han var nervös i två minuter?!?!? suck -.-



Haha men du får ha det bra. Ses efter jul :) Hare <3

2010-12-21 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0